tirsdag 4. januar 2011

Ferien er over, slækkelivet er over, spisehvamanvil tiden er over og verken Josefine eller Madeleine sover

Ja...da var klokka halv fire. På natta..Josefine, Marita og jeg tok toget sammen oppover til Hamar i dag. Joachim(fetter) og en kammerat satt med oss frem til Oslo også. De skal i garden nå. Det er litt kult! Vi har fått installert oss på rommet igjen, og kom oss i seng til rundt halv to. Meningen var at vi begge skulle liggi og snorka nå, men det skjedde ikke. Vi har nok snudd døgnet alt for mye i ferien, og det får vi igjen for. Frister lite å stå opp til frokost om tre timer må jeg jammen si, men vi ble enige om i stad at vi må starte året bra. Vi må altså stå opp til frokost. Josefine visste ikke når frokosten starta en gang. Det sier litt om hvor lite vi har spist frokost det halvåret som har vært! Det som er ille er at vi har skole til tre i morgen også. Jeg kommer til å dø..hvert fall sovne i timen! Jaja..får prøve å få meg litt søvn nå. Kanskje jeg har blitt litt trøttere av å skrive. (Nei, jeg ble ikke noe trøttere av å skrive..crap!)

Bilder fra 1. kveld på toppen etter juleferien =)

    Eh, ja...    



Jossa sliter med å få ut telys av en sånn greie =P



Koselig med lys =)



Sykt søte vi er ass!



Nå tenner Jossa lysa for andre gang. 
Siden ingen av oss fikk sove bestemte oss for å være våkne litt til.



Trying to sleep...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar