søndag 2. januar 2011

Hvorfor ikke?

Har egentlig alltid sagt at blogging ikke er noe for meg, og det fant jeg også ut etter å ha prøvd..trodde jeg. Jeg har ikke akkurat særlig mange innlegg ETTER september 2010 liksom! (har nesten ingen før heller. Haha!)
Men for noen minutter siden slo deg meg: Hvorfor ikke? Det skader jo ikke å prøve egentlig. SÅ jeg prøver på nytt!

Nytt år, nye muligheter og en tid for å forandre på både det ene og det andre. Kanskje litt å ta i, men jeg skal bli en gladere og bedre Madeleine! Starter med å konsentrere meg om en dag av gangen. Selv om det er vanskelig tror jeg det kan komme mye bra ut av å leve så mye som mulig i det som skjer akkurat her og nå.

Oppdaget denne karen i går btw. Ganske fengende faktisk!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar