mandag 3. januar 2011

Siste dag hjemme i Sandefjord =(

I morgen går turen oppover til Hamar igjen. Det er litt blanda følelser om akkurat det. Jeg gleder meg jo til å se alle igjen, men jeg har fått hengt aalt for lite med de her hjemme. Alt har bare rast forbi som alle andre ferier pleier å gjøre. Det synes jeg er litt kjipt, men nå begynner jeg å bli så lei av mat og alt julegreiene at jeg gleder meg jo ganske til å komme opp til faste matvaner og sånn igjen også. Jeg skal begynne med usuntstopp fra og med i morgen, og trening skal det heller ikke bli lite av fremover. Sommeren er her plutselig! og dessuten skal vi på langtur til Sør-Afrika om to mnd., og da må jeg være fit for bikini-time.

I dag har jeg forøvrig sitti barnevakt for tantebarnet mitt Amanda på 4 år. Overnatta hos søstra mi siden de skulle på jobb i dag. Ble seint i går kveld i og med at jeg satte på "Inception". Kom helt ut av det, så jeg skrudde den av. Så begynte jeg å spille et sånn "escape the room" spill som jeg aldri løste. På morran vekte Amanda meg. Hele dagen gikk egentlig helt knirkefritt. Vi aka til butikken, så på tv og slappa av. Ho insisterte også på at vi skulle lege mor og baby. Ho var mor, og jeg var en baby som MÅTTE sove på sofaen. Jeg fikk ikke lov til å åpne et øyelokk en gang. Det var heelt greit for meg det siden jeg var så trøtt. Men nå er klokka ti på tre, og jeg må så syykt sove! Under er noen bilder å kose seg med =)

                                               Utsikten fra rommet på Toppen





Amanda var ivrig med pakkene på julaften



Men til slutt soknet hun på gulvet. Jeg har det søteste tantebarnet man kan få!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar