tirsdag 25. oktober 2011

Oppdateringer!

Det har skjedd så mye siden forrige blogginnlegg at jeg blir nødt til å droppe over halvparten. Men sånn i det heelt siste må jeg informere om at jeg og kjæresten min Erlend forlovet oss 30. september!! Det blir bryllup til sommeren, forlovere er bestemt og planleggingen er begynt. Dette er og blir utrolig spennende! Jeg må jo selvfølgelig ikke glemme at jeg kom hjem fra New York for en uke siden. Har vært i NY med danseklassen i ti dager. Det var en super opplevelse som ble ganske så dyr etter hvert. Men det var verdt det!! Den siste uka har jeg bare vært i Bergen og chilla hos Erlend og Jonas. Vi har planlagt litt bryllup, og på fredag var vi i studio på NKF hvor Miriam, kjæresten til Jonas, tok forlovelsesbilder av oss. Det er mye mulig jeg kan legge ut noen av dem etterhvert, så fort jeg får dem. Nå er jeg tilbake i det normale liv på Ansgar, og kjenner at jeg kommer til å være støl en ukes tid fremover i og med at jeg omtrent ikke har trent de tre siste ukene.

Følg med på bryllupsplanleggingen vår på Madeleine&Erlend gifter seg.

Ha en fortsatt fin dag/uke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar